sobota, 7 stycznia 2012

witam w nowym miejscu

wszystkich, ktorzy odwiedzali mnie na moim poprzednim blogu a takze nowych gosci serdecznie zapraszam na kontynuacje bloga http://smakimojejkuchni.blox.pl/html

Mam nadzieje,ze i tutaj znajdziecie ciekawe pomysly i przepisy.
Przyczyna zmiany jest prozaiczna- odmowa wklajania nowych zdjec a co za tym idzie kompletny bezsens prowadzenia poprzedniego bloga..Zapewne troche potrwa moja asymilacja w nowym miejscu, poprawianie strony i zaznajamianie sie z bloggerem.
Jestem przekonana, ze dalej bedziemy dalej tworzyc naszą kuchenną blogosfere...

3 komentarze:

  1. Oczywiśie będę stałym gościem .Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. A co się stało z dodawaniem zdjęć? Ja jestem juz tak długo na bloxie i większych problemów nie miałam.
    No,ale oczywiście bede Cię tu odwiedziała :)
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  3. Majanko, wyobraz sobie,ze przy moim ostatnim serniku chcialam dodac kolejne zdjecie, ale wyskoczyla mi informacja-brak miejsca. Chcialam dodac kolejny post, rowniez nie przyjąl obrazu. Przypomnialam sobie, ze u Margarytki bylo podobnie i zmienilam bloga..
    Lutka= dzieki i zapraszam, pozdrowka

    OdpowiedzUsuń