wtorek, 27 marca 2012

Crispy Jumble Cookies

Bardzo lubie takie ciasteczka, chrupiace i baaardzo maslane. Smakują wybornie.Po wyjęciu z pieca mięciutkie, potem twardnieją ale na drugi dzien są idealne.
Przepis zapozyczylam stad
http://www.mennonitegirlscancook.ca/2012/01/crispy-jumble-cookies.html


skladniki

115 g masla
125g cukru
jajko
1 lyzeczka ekstraktu waniliowego
150 g mąki
1/2 lyzeczki sody- ja dodalam jeszcze pol lyzeczki proszku do pieczenia
1/4 lyzeczki soli
120 g posiekanych orzechow
platki Rice Krispies - dalam ok poltorej szklanki

Do utartego masla z cukrem wbic jajko, dodac wanilie i ucierac. Wymieszac make z solą, sodą i proszkiem, dodac do masy.Wymieszac, dodac platki i orzechy.Nakladac lyzką na blache wylozoną papierem do pieczenia. Piec w nagrzanym piekarniku- u mnie 200st ok 10-12 min do lekkiego zbrązowienia. Studzic na kratce.







zapraszam na chrupiące ciasteczko



7 komentarzy:

  1. Skoro zapraszasz to już pędzę! Ja również bardzo lubię maślane ciasteczka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez uwielbiam takie ciasteczka, szczególnie ze są z orzechami, pyszne!
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Madziu- jak najbardziej zaproszenie aktualne
    Kasiu- rzadko robie ciasteczka ale jak mi sie juz cos spodoba, to z przyjemnoscią wypiekam.

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie ładne ciasteczka;)
    dziękuję za komentarz!

    www.juliettecapuleti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Juliette- z największą przyjemnoscia ogladam ladne zdjecia, wiec chetnie do Ciebie zaglądam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana uwielbiam takie ciasteczka:) z wygladu troszkę przypominają mi ciasteczka Franklina, które kiedys piekliśy z Olkiem, choc skłądnikowo są zupełnie inne:) ....częstuję się jednym Basieńko:) buzia

    OdpowiedzUsuń
  7. Jolus- czestuj sie i ucaluj Olusia ode mnie...

    OdpowiedzUsuń